zondag 23 juli 2017

Vrijdag 21 juli 2017 (Via Gladiola)


Dus ik hield de moed erin, ik was er bijna.
De Via Gladiola werd bereikt.



En ik kwam zowaar de wandelaars tegen die iedere morgen bij de bus in Beek stonden.






Bij iedere stap kwam het einddoel in zicht.

Ook andere wandelaars werden aangemoedigd.




En er was volop muziek.

Al snel werd de dansende agent bereikt.


Nu was ik ver bij de tribunes.


En er werd ook weer een foto gemaakt van de wandelaars.




Ik wilde Johan Willemstein nog even een hand geven en hem bedanken voor de jaren als marsleider, maar hij liep net even weg. De nieuwe marsleider Henry Sackers stond er ook.
Op het Karel Keizerplein werd er ineens gezwaaid. Omdat ik wist dat Rob en Marian op de tribune zaten vermoedde ik dat zij het waren. Dat bleek later ook te kloppen. Maar ze zaten vrij hoog. Ik zwaaide terug.

Nog een paar honderd meter en de Vierdaagse zat er weer op. En ZONDER BLAREN dankzij het plakwerk van mijn broer. Heeft de EHBO-cursus wandelletsels toch zijn vruchten afgeworpen.







Harm Eders gaf de wandelaars op de laatste meters extra applaus.
De finish was bereikt en ik had mijn doel ruim gehaald.
Mijn doel zo ver mogelijk komen was geëindigd op 160 kilometer. Uitgelopen dus en nummer 18 verdiend. Ik had deze week het beste medicijn in jaren ingenomen.

Op de wedren was Wipneus en Pim bezig een show te geven.



We liepen richting de bus en gingen ons verfrissen. Vanavond nog wat eten en even nagenieten bij Spijker in Beek.


De bus kwam deze keer (in tegenstelling tot eerder in de week) redelijk vlug ondanks de drukte.


Een speciaal bedankje voor de onderstaande personen/organisaties. 
  • Stichting Vierdaagse
  • Vereniging GoudenkruisDragers Vierdaagse
  • Rob en Marian (ons gastgezin)
  • Mijn moeder en Annie voor de jaarlijkse steun in Cuijck
  • Marc, Petra, Danique (ook voor het extra kort knippen van mijn haar), Dylan en Melvin die vanuit Kroatië mee hebben geleefd.
  • Supporters in Bemmel waar ik even heb mogen zitten.
  • Meisje in Wijchen wat kwam informeren hoe het ging toen ik even misselijk was geworden.
  • Supporters net voor Malden waar ik samen met Ron Konijn even heb mogen rusten.
  • Iedereen die me heeft aangemoedigd op Facebook.
  • Dr Fabry die mij heeft geopereerd op 10 juli 2015 zodat dat vervelende dingetje uit mijn darmen is verwijderd.
  • Alle dokters en verpleegkundige die mij hebben geholpen bij mijn herstel/revalidatie
  • Inloophuis Rosé Linde waar ik in de wandelgroep ben opgenomen. 
  • En alle personen die ik ben vergeten.
Zonder hen had ik de Vierdaagse nooit succesvol kunnen voltooien:

Deze Vierdaagse draag ik speciaal op aan Leo van Berkel (R.I.P.), 'n lid van de wandelgroep Rosé Linde (inloophuis Roosendaal) die een week voor de Vierdaagse is overleden.
Zaterdag na de Vierdaagse is er afscheid van hem genomen. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten