zondag 12 november 2017

Rien Slokkers wandeltocht 11 november 2017 (9,4 km)

Vandaag weer eens een wandeltocht. Samen met mijn broer besloot ik in Steenbergen de Rien Slokkerstocht te gaan wandelen.
Nadat we onze auto hadden weggezet konden we starten aan de 10 kilometet.

We liepen richting het haventje waar we al meteen de splitsing hadden gemist. We moesten rechts langst de haven, maar we liepen links.


Het duurde wel even voorat we het in de gaten hadden.

Zodoende moesten we een stuk terug wandelen.




We lieten nu de huisjes met de torentjes aan de linkerkant.



Maar ook hier was er twijfel over de juiste route.
En ik bedacht me dat dit ook vorige keer zo was.
Omdat ik wist hoe we vorige keer hadden gewandeld liep ik nu ook zo.
Omdat we geen pijlen konden vinden liepen me richting de kerk. Deze stond op de routebeschrijving.
Bij de rust die we niet gebruikten liepen we rechtdoor maar we moesten eigenlijk gelijk linksaf.
Maar dat hadden we snel in de gaten, zodat we weer op de route zaten.

Tijdens het tweede gedeelte liep er een man mee. De route was nu duidelijk.



Hij liep uiteindelijk weer richting de Welberg.

Ondanks dat we iets meer hadden gewandeld was het een leuke ontspannende tocht.
En omdat het 11-11 was werd om 19.33u de Tullepetaon wakker gemaakt.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten