maandag 1 januari 2018

Nieuwjaarstocht THOR 1-1-2018 (6,1 km)


Nadat het oude jaar met een lunch bij De Oude Mart was afgesloten ...




...  en s'avonds kon worden genoten van de overheerlijke oliebollen gebakken door mijn broer ...
... werd er tot de klok van twaalf nog een spelletje Monopoly Disney gespeeld. Helaas was ik snel blut en uiteindelijk won mijn moeder
Op Nieuwjaarsdag werd de gebruikelijke Nieuwjaarstocht bij THOR gewandeld. Ook mijn moeder liep na lange tijd weer een georganiseerde tocht mee.

De wandeling was precies omgekeerd aan de vorige twee edities. Omgekeerd ik ken dat ergens van.

Al snel liepen we op wat verharde wegen.

Het zonnetje brak zelfs door, dit in tegenstelling tot de Eindejaarstocht in Hoogerheide.

We liepen richting de A-dijken in Roosendaal. Daarna moesten we langst een beek.

En dat liep soms wel wat moeilijker.


Al was het wel mooi.

Nadat we het laatste stukje beek hadden gehad ...
... liepen we langst de T-dijken.
Goed opletten op de pijlen en lintjes.


Het laatste stuk liep door het bos, waar het soms ook wel drassig was.


Maar na 1 uur en 20 minuten konden we ons weer afmelden bij het THOR-honk.


We dronken onze consumptie op die ons was geschonken.
Daarna snel naar huis. Douchen en daarna nieuwjaar wensen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten